De 10de editie op 13, 14 en 15 juli 2018

Ook dit jaar is er op 13, 14 en 15 juli 2018 weer Quatorze Juillet à Maastricht met als thema ‘Gastvrij Maastricht’. Het feest wordt gehouden in het Faliezusterpark in Maastricht en op vrijdag en zaterdag  zijn er ook deze keer weer optredens, Franse films, lekker eten, een kunstmarkt, een brocantemarkt en een tentoonstelling over de opvang van Franse en Waalse vluchtelingen tijdens WO 1.Voor de zondag kan iedereen met een Franse Oldtimer zich inschrijven voor de toertocht langs monumenten van La Grande Querre en in de middag voor het Grande Dejeuner bij het Pater Vinktorentje .

Inschrijven voor deelname aan activiteiten

Toertocht zondag 15 juli 2018, 10.00-12.30 uur
Start en finish aan de Begijnenhofstraat Maastricht. Er wordt gezorgd voor een plaats om te parkeren mocht ook deelgenomen worden aan het dejeuner .r

Aanmelden via info@stichtingpem.nl o.v.v. toertocht. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Grande Dejeuner zondag 15 juli 2018, 13.00- 16.00 uur
Aanmelden via info@stichtingpem.nl o.v.v. dejeuner. De kosten per couvert van 3 gangen bedragen € 25,00. Eerste consumptie is hierbij inbegrepen. Daarna is de drank voor eigen rekening.

Alle overige activiteiten zijn voor iedereen gratis toegankelijk.
Voor meer informatie ga dan naar www.stichtingpem.nl of www.14juillet.nl